torstai 10. elokuuta 2023

Yhtä tyhjän kanssa

ei suinkaan tarkoita mitään kielteistä.

Kun sanomme tavallisessa kielenkäytössä,
että joku asia on yhtä tyhjän kanssa,
sillä ei ole väliä, se on merkityksetön jne

Tyhjyys on yhtä kuin Rauha.
Rauha on jotain
missä ei ole mitään painetta suuntaan tai toiseen.

Se on tyhjällään kaikesta poukkoilusta.
Se on makaamista palvomassa aurinkoa.
Se on saunomista sanomatta sanaakaan.
Se on katsomista toista suoraan sydämeen.

Yhtä Tyhjän kanssa on Se
että minä olen tyhjä ja
minä olen yhtä tyhjä kuin se.

Olen vain Tyhjyys.


1 kommentti:

  1. hauska ja tyhjyyttä herättelevä näkökulma yleiseen sanontaan ^^

    VastaaPoista

Kaikki virtaa mutta ei mistään eikä mihinkään

Jos mieltäsi eivät hämärrä tarpeettomat asiat, elät elämäsi parasta hetkeä.   Wu-men Moni on tekemässä tästä ainoasta elävästä hetkestä karn...